W roku szkolnego 2019/2020 w naszej szkole powstał KLUB MŁODEGO PROGRAMISTY
Już szósty rok w naszej szkole odbywają się zajęcia z programowania. Obecnie w ramach zajęć lekcyjnych w klasach 2 - 8. W lekcjach uczestniczą wszyscy uczniowie. Zaś uczniowie, którzy są szczególnie zainteresowani tą tematyką należą do SKMP. Są to dzieci z klas 5 - 7. Klub rozpoczął swoją działalność pod wpływem wygranego w ubiegłym roku szkolnym konkursu "Cyfrowa Majówka", w którym główną wygraną stanowił nasz pierwszy robot Dash.
Obecnie kupiliśmy jeszcze 6 robotów Dash, 3 roboty Dot oraz różnego rodzaju akcesoria do robotów i tablety potrzebne do programowania.
Główne zadania i cele klubu to nauka i zabawa oraz propagowanie programowania w środowisku szkolnym i lokalnym.
Realizacja programu skoncentrowana będzie wokół następujących zagadnień: Programowanie bez komputera, Gry edukacyjne, Poznanie języków programowania poprzez programowanie robotów edukacyjnych, tworzenie animacji i gier, Bezpieczeństwo w sieci.