W naszej szkole pracujemy z wydawnictwem WSiP
· Bierzemy udział w diagnozowaniu uczniów z przyrody za pomocą diagnoz ant.wsip oraz pracujemy korzystając z e-booków do techniki, przyrody i zajęć komputerowych i tablic interaktywnych do przyrody, i platformy edukacyjnej do zajęć komputerowych w klasach 4 – 6.
· Diagnozy przedmiotowe monitorujące realizację przedmiotowej podstawy programowej na początek etapu kształcenia.
· Po wprowadzeniu do serwisu ANT.WSIP.PL wyników z przeprowadzonego testu użytkownik otrzymuje ich szczegółową analizę w odniesieniu do umiejętności z podstawy programowej (wymagań ogólnych i szczegółowych), standardów wymagań egzaminacyjnych i typów zadań. Indywidualne wyniki prezentowane są na tle rezultatów całej klasy, szkoły i populacji uczniów, których wyniki zarejestrowano w ANT.WSIP.PL.
· NAUCZYCIEL, który skorzysta z diagnoz ANT.WSIP.PL, poznaje mocne i słabe strony swoich uczniów, a także ich potrzeby edukacyjne. Obok testów diagnostycznych znajdzie w serwisie karty pracy z zadaniami wyrównującymi, utrwalającymi i rozwijającymi. Ich wykorzystanie w pracy z uczniami w ciągu roku szkolnego pomoże uzupełnić, ugruntować i wyćwiczyć diagnozowane wcześniej umiejętności. Analiza i prezentacja wyników zaproponowana w ANT.WSIP.PL ułatwia nauczycielowi ich interpretację, a dwuetapowa struktura diagnozy umożliwia obserwowanie efektów kształcenia w ciągu roku szkolnego. Nauczyciel może też porównać osiągnięcia swojej klasy z wynikami uczniów w całym kraju.
· UCZEŃ, który uczestniczył w diagnozie i którego wyniki zostały wprowadzone do ANT.WSIP.PL, otrzymuje raport z informacją, w jakim zakresie opanował wymagania. Dowiaduje się, które z jego wyników są wyższe, a które niższe od średniego rezultatu osiągniętego przez wszystkich uczniów biorących udział w diagnozie. W porozumieniu z nauczycielem może skorzystać z materiałów naprawczych, utrwalających lub rozwijających (karty pracy), po to, aby lepiej rozwijać kompetencje.
· Więcej na http://www.wsipnet.pl/